sectornieuws

Sony blaast Aiwa merk nieuw leven in.






Sony kondigde begin januari aan nieuw leven te blazen in zijn Aiwa merk. Een nieuw Aiwa-logo staat symbool voor het dynamisme van het merk.

Aiwa logo Met Aiwa wil Sony zich vooral richten op een jong publiek. Het wil, naar eigen zeggen, eenvoudige en gebruiksvriendelijke producten voor de ontwikkeling van de eigen ruimte of levensstijl bieden.

Nieuwe merkstrategie
Bij de creatie van een nieuw merkimago voor Aiwa komt de nadruk te liggen op persoonlijkheid, energie en jeugd. Een agressieve reclamecampagne moet dit alles ondersteunen. Doel is het verbeteren van de naambekendheid en het imago van het merk en de voorstelling van het nieuwe logo.

Dit logo verschijnt vanaf april 2003 op alle nieuwe modellen en moet de intensieve marketingcampagne en imagoprogramma’s in Europa ondersteunen. Een duidelijke slogan 'enjoy Aiwa' vergezelt alle nieuwe modellen, zowel op de kartonnen verpakking als op stickers op het product zelf.

Jonge producten
De producten zelf vormen de kern van de nieuwe merkstrategie van Aiwa. Met producten als Net MD, digitale fotocamera’s, MP3-compatibele portable audio en geďntegreerde A/V apparatuur wil men dit doelpubliek bereiken. Ze zijn ontwikkeld op dezelfde basis voor R&D, engineering en productie als de Sony-producten. De producten van Aiwa hebben hun eigen unieke design en zijn aanvullende producten voor Sony.

Volgens Domingo Jaumandreu, Managing Director van AIWA Marketing of Europe, wordt 2003 een van de opwindendste jaren in de Europese geschiedenis van Aiwa. “Het nieuwe Aiwa-logo dat vandaag wereldwijd is voorgesteld, symboliseert het resolute engagement van de Sony Corporation om van Aiwa opnieuw een jong en dynamisch merk te maken voor consumentenelektronica. De Europese markt speelt een belangrijke rol in deze plannen.".

Lees meer nieuwsberichten.

Gepubliceerd op : 22 januari 2003 Bron : © bouwzine.be
print e-mail
nieuwsbrief
nieuws

select distinct a.id from categories c right join ez_artikels_cat ac on ac.scat_id=c.ID left join ez_artikels a on a.id=ac.artikel_id where c.active_bz=1 and a.type in (4) and a.active=1 and a.datum_online<=curdate() and a.hcatid=1 and a.id not in (587)

select distinct a.id, a.title, a.title_fr, a.hcatid, a.content, a.content_fr, a.content_short, a.content_short_fr, a.fotonaam, year(a.created)-2000 jaarcode, a.type, a.datum_online, a.main_image from categories c right join ez_artikels_cat ac on ac.scat_id=c.ID left join ez_artikels a on a.id=ac.artikel_id where c.active_bz=1 and a.type in (4) and a.active=1 and a.datum_online<=curdate() and a.hcatid=1 and a.id not in (587) order by a.datum_online desc, a.created desc

bouwzine.be
sectornieuws
bouwzine.be
sectornieuws
bouwzine.be
sectornieuws
bouwzine.be
sectornieuws
Euroshop   Euroshop
05/03/2017 - 09/03/2017
ISH   ISH
14/03/2017 - 18/03/2017
meer beurzen
ruwbouw  |  dak  |  buitenschrijnwerk  |  binnenafwerking  |  keuken  |  badkamer  |  verwarming  |  technieken  |  energie  |  gereedschap  |  outdoor
MAAK UW KEUZE IN AUDIO / HIFI :